måndag 18 maj 2015

Har varit lite produktiv idag iaf.

Hej finisar! Denna dag blev som jag trodde.. hemma under täcket med himym på datorn.. Hade sån mensvärk tidigare och jag orkade bara inte åka in till skolan. Men imorgon så ska jag iväg igen! Känns som om jag ska komma tillbaka från ett lov...

Vi har salong imorgon så det ska bli jätte trevligt. Bara folk jag känner har jag som kunder bland annat min kära mor!

Förutom att ha legat och kollat på how i met you mother hela dagen så har jag faktiskt varit lite produktiv och pluggat lite på nervsystemet samt fyllt i blanketter från försäkringskassan angående förlängt underhållsstöd då jag endast bor hos min mamma och har gjort sen jag var liten men för att underhållsstödet skulle fortsätta nu efter jag fyllt 18 så var jag tvungen att fylla i en blanket och ah.. så det har jag gjort!

Nu ska jag försöka vara lite mer produktiv på pluggfronten och sen får jag återgå till mitt serietittande. Känner inte för att ägna hela eftermiddagen/kvällen åt allt plugg!
Bild från några veckor sen då jag antar att ni inte vill se mig så som jag ser ut i dag haha ser så fruktansvärt äcklig ut x)

Inga kommentarer: