söndag 21 juni 2015

Min midsommar

Hellooo!! hur var eran midsommar? Min blev ändå helt ok trots min negativa inställning! Ferri var här under kvällen och vi satt och pratade och skrattade och bara hade det härligt. Sen blev det självklart grillat och tårta till efterrätt! Efter vi ätit packade jag min väska så hämtade Albin och magnus upp oss så åkte vi vidare till ferri. Där spenderade vi resterande kvällen/natten till att spela spel! Så trevligt trots att jag är världens sämsta förlorare haha Vid fyra imorse somnade vi och blev väckta vid tolv utav Ferris mor som ringde henne! Men vi klev inte ur sängen förens jag skulle hem vid halv fyra.. haha upps..  Enda gången vi klev ur sängen var när vi var tvungna att gå på toa haha annars låg vi kvar i sängen hela dagen och helt ärligt så har jag inga skuldkänslor what so ever över det!

Jag åkte hem tidigare än planerat då jag fick världens mensvärk.. orkade ingenting och den var så jobbig så att jag kände mig sjuk typ.. Så sen jag kom hem har jag bara haft värme kudde på magen och vilat samt käkat massa choklad och chips.. var ute på en liten promenad förut också så nu är det bättre som tur är! :)





Inga kommentarer: