fredag 5 juni 2015

Långhelg

Hej hej alla fina! Jag tog helg redan i onsdags jag! Hade sista praktik dagen då och det kändes riktigt sorgligt faktiskt, jag gillade min praktik så mycket och jag trivdes verkligen så att veta att man inte ska vara där längre suger! Fick ett sminkkit från bareminerals som tack! <3 Så gulligt! :')

Torsdag och idag hade jag lektioner men eftersom jag är klar i allt och inte har några fler uppgift så fick jag vara ledig! :D Så skönt med långhelg precis innan sommarlovet! Nu är det bara måndag som består av betygssnack, tisdag som är likabehandlingsdag och onsdag som är pluskampen sen på torsdag får vi sommarlov!! Hur skönt?? :D

Idag har jag städat!! Har storstädat mitt rum, tvättat sminkborstar och nu ska jag ner och fortsätta städa.. joho vilken rolig fredag..

Åt godaste frukosten imorse :) åh kärlek till bacon! !<3 




Inga kommentarer: