måndag 8 juni 2015

Veckans kommande planer!

Hej hej! Var ledig idag då ingen av lektionerna var obligatoriska, de var endast till för att ha ett sista betygssnack och jag pallade inte åka in 2 timmar fram och tillbaka bara för att prata med alla tre lärare på under 20 min! Eftersom det inte heller var obligatoriskt så gjorde det ju inget att jag var hemma! :D Har ni varit ledig sen förra onsdagskvällen! Så skönt, men imorgon ska jag in igen!

Mina planer denna vecka är:

Tisdag: Likabehandlingsdag på skolan ( vet ej vad vi ska göra ) Sen direkt till Lotta efterskolan för att fixa naglarna, göra dem lite vår fräscha!
Onsdag: Pluskampen på skolan och sen åker jag vidare till min kära ferri, standard nu att vi träffas varje onsdag!
Torsdag: SKOLAVSLUTNING, åh älskade sommarlov är äntligen här, kvällen kommer spenderas förhoppningsvis med några i klassen på kga festen och om de inte har ändrat sig så stannar de hos mig över natten också vilket betyder film, godis och annat gött på kvällen! :)
Fre, lör, sön: inget planerat, bara sega!!
bild från weheartit

Inga kommentarer: