torsdag 18 juni 2015

Vill inte ha midsommar

Hej hej! Ja nu är jag så där ur usel på att blogga igen.. vad ska jag säga.. haha im sorry!
Senaste dagarna har jag nästan inte gjort någonting! Bara suttit hemma och degat, dels för jag har haft sånna problem med sömn och huvudvärk och dels för jag har bara inte orkat tagit tag i mig själv och faktiskt göra saker! För två dagar sedan blev det en spontan tur med inlines med Ferri och Mathilda! De kom hem till mig för att bara hälsa lite och så, sen så slutade det med att jag blev med dem ut på en tur med inlines! Var så sjukt länge sen jag åkte så var lite vinglig till en början men det blev allt bättre tillslut!

Imorgon är det midsommar och ska jag vara ärlig så är jag inte ett dugg taggad, skitväder, i lilla karlskoga, inga speciella planer mer än att grilla ( vilket vi ändå gör varenda helg) och sen så är jag bara inte redo för midsommar än!

Ska fortsätta kolla på TW nu och sen blir det att sova! Chivas sover redan så sött bredvid mig så ska också ta och lägga mig snart! :)


blev pizza till kvällsmat! Bästa på hela dagen haha har haft en sån hemsk dag idag med dålig sömn, extremhuvudvärk, illamående.. ah u name it.. har inte känt mig helt kry så pizzan var nog det ända som var bra med den här dagen! Tack gode gud för nu är den här dagen äntligen slut.

Inga kommentarer: