lördag 13 juni 2015

RIP Lisa Holm

Detta är så fruktansvärt att läsa! Jag vaknade upp idag av nyheten att Lisa, 17, har hittats död! Jag skänker massvis med tankar och styrkekramar till Lisas nära och kära! Det är så sjukt att veta att vi har dessa hemska människor bland oss. Ingen ska behövas utsättas för detta! Hon var bara 17, hade precis fått sommarlov och tjänade lite extra pengar på det cafeet hon jobbade på och sen bara en kväll bli bortförd mot sin vilja och nästan  en vecka senare hittat död! Nej usch jag blir tårögd bara av att skriva om det.

Hennes föräldrar var de som fick identifiera kroppen och jag kan bara tänka mig hur hemsk det är.. man åker med hjärtat i halsgropen man har inte sovit på en vecka, när man kommer fram och hoppas med allt man har att det inte är en dotter som ligger där.. så ser man det man fruktade.. man ser som sin förälders värsta mardröm.. ens dotter är död.. Att se det med egna ögon.. att känna sista gnuttan av hopp försvinna.. måste ta kål på en!

Jag kan inte ens föreställa mig vad hennes vänner går igenom just nu.. eller hennes familj. Jag vill inte ens leka med tanken att något av detta någonsin skulle kunna hända mina vänner. jag personligen skulle inte klara av att veta att min bästa vän skulle vara försvunnen.. Det skulle seriöst döda mig inifrån och ut.. Så jag lider med hennes vänner och hoppas att Lisa har det bättre nu! Att hon äntligen får slippa dessa hemska människor. Vem vet vad de gjorde mot henne? Hon kan med största möjlighet blivit torterad under veckans gång!

Hon är nu en ängel som vi alltid kommer att minnas! RIP Lisa Holm! Må änglarna vara vid din sida! <3
Bild tagen från aftonbladet!

Inga kommentarer: