tisdag 9 juni 2015

SOMMARNAGLAR!!

Hej hej hej!! idag hade vi likabehandlingsdag på skolan vilket betydde att vi disukterade kring mobbing, vi fick även lära oss mer om flyktingar och deras resa till ett annat land, hur svårt de har och hur ofta deras båtar välter och folk dör..

Men till något roligare, jag var till Lotta efter skolan och där fick jag mina naglar fixade så nu är de redo för sommaren!! Åh blev så nöjd! Asså hur snygga är dem inte?? Är helt kär i dem, blev liksom snyggt men inte för mycket! Ville ha dem långa med glitter och den här färgen passar så bra nu i sommar och den är lite mer av en diskret rosa vilket gör att naglarna inte blir för mycket! Är dock inte van med naglarna ännu så tar lite tid att skriva på datorn haha men jag vänjer mig nog snart! :)



Inga kommentarer: