tisdag 9 juni 2015

SUMMER!!!

Can we just take a minute to talk about the weather today!! Sure det var inte riktigt en sommar dag men nu börjar det likna något iaf! Kunde faktiskt ha kjol på mig till skolan, så skönt! Behövde inte ens en jacka! Åh efterlängtade sommar vad jag har saknat dig! Ska bli bra väder hela veckan så jag är självklart jätte pepp! Imorgon är det pluskampen och efter det drar jag till ferri! sen på torsdag får vi sommarlov!! hur sjukt? Känns verkligen inte som om jag är klar med år 2 än! Förstår ni att till hösten så börjar jag mitt sista år på gymnasiet!!! Jag är så taggad samtidigt som jag är livrädd för vad som kommer efter skolan!

Okej börjar bli fett jobbigt att skriva med mina naglar nu så ni får nöja er med ett kort inlägg! :D
Får bli en uttjatad bild från förra sommaren! :D åh så söta vi är! :') 

Inga kommentarer: