onsdag 12 augusti 2015

COLOR ME RAD 5K 2015 | ÖREBRO

Från början var det tänk att vi skulle vara 7/8 st i en grupp som skulle delta i color me rad men mathilda är utomlands.. ferri är i polen.. fanny kunde inte.. så det blev bara jag, Hao, Magnus och Albin som drog in till Örebro för loppet! Jag som hatar att springa.. sprang faktiskt lite! Det var faktiskt väldigt rolig och jag älskade när de kastade färg på mig haha Jag hade färg överallt!

Efter loppet hade de som ett litet party, med dj och musik och massa färgbomber och det var kul.. ända tills man inte kunde andas för att det var så mycket pulver överallt, som tur är så är ju inte pulvret farligt att äta, andas in.. whatever.. men det blev ibland så svårt att andas så vi stannade inte där så länge!

Vi åkte till Enelly's där vi käkade och sen drog vi in till kga igen! Vi åkte hem till albin och kollade på vänner, vi gick ut och fjantade oss på en skolgård haha Jag hade en jätte bra eftermiddag/kväll!! Och bäst av allt.. det blev bra väder!!!! :D Alla bör någonting i sitt liv springa ett color me rad lopp! Var så kul!! :D

Jag hade färg ÖVERALLT!!! När jag skulle duscha i går natt.. gosh färgen var i i min bh, den hade tagit sig igenom mina träningstights så mina vita fina trosor var helt orangea.. haha skulle kanske tänkt på underkläderna innan.. hade sjukt mycket färg i hårbotten! Men det var lätt värt!

Blev inga bilder underloppet då jag inte hade mobilen med runt, ville inte få färg i mobilen..











Inga kommentarer: