torsdag 27 augusti 2015

Haft lite tur på senaste tiden!

Jag skulle egentligen slutat 16:25 idag! Första lektionen var tradition och utveckling och efter den så skulle jag ha haft 5 timmars hål till sista lektionen som skulle varit entreprenörskap, som tur var skulle Lina ( våran lärare ) Ha exakts samma genomgång med en annan klass som hon skulle ha med oss på eftermiddagen så vi 4 fick hoppa i ni den klassen och sen efter det fick jag sluta! :D

Så tur! Fick alltså sluta 12 istället för 16:25, så glad! Sen hade jag även tur med vädret är jag kom hem, regnade lite grann medans jag gick från bussen och hem men bara en liten stund efter jag kommit in kom världens skur! Så glad att jag slapp gå i den! :D

Nu ligger jag och kollar på vänner, ska ladda upp för ikväll då det är dans igen! Burlesque!! Woho, jag har saknat dansen! Kunde ju inte vara med förra terminen.. :( Men den här terminen tar jag nya tag och så får vi se om jag väljer gå i burlesque gruppen eller dancehall gruppen! Har inte råd med båda så vi får se vilken jag tycker är roligast! :D

Bilder ifrån tisdags morgon! :D 


Inga kommentarer: