fredag 9 oktober 2015

GLOSSYBOX SEPTEMBER 2015 - BEAUTY SPOTLIGHT

Jag fick min glossybox lite sent eftersom jag betalade lite sent hehe.. men nu har jag fått den iaf och jag är jätte nöjd!  Och jag är helt kär i rougen från makeup store, hur fin som helst nu på hösten, även väldigt exalterad över mascaran!!





Benefit kosmetiks - Roller lash mascara. Orginalprodukt 235:-/8,5g
En hyllad mascara från ett av glossybox favoritmärken med specialutformad borste som böjer, separerar och lyftet dina fransar till en helt ny nivå och gör dig redo för en kväll i rampljuset. 

Vita Coco - Coconut water, orginalprodukt 25:-/330ml
Skönhet kommer inifrån. Kokosvatten är en riktig skönhetsdryck då det återställer vätskebalansen bättre än vatten. En perfekt dryck att dricka för en vackrare insida - inifrån och ut. 

Makeup store - Blush i färgen Kiss on the cheek, orginalprodukt 165:-/ 2,5g
Härligt rouge som ger din hud en uppiggande effekt i höstmörkret och ger den naturlia looken som om du precis gått en promenad. 

Glam of sweden - Caviar pearls, orginalprodukt 39:-/15ml
Ett svensk varumärke, vackra caviarpärlor i olika färgglada nyanser för att dekorera naglarna med.

Naked lips - organic tinted lip balm i färgen plush red, orginalprodukt 59:-/st
Bästsälljande läppbalsam som nu finns i en mer pigmenterad ton, perfekt för en snygg höstlook. Ekologiskt, aloevera, bivax och kokosolja ger både vackra och mjuka läppar.

ACO - Protecting day cream Saché , orginalprodukt 209:-/50 ml 
En bonus som är en härlig dagkräm från ACO som skyddar huden och tillför rikligt med fukt. Krämen motverkar hudens första ålderstecken så som fina linjer och minskad lyster. 

Inga kommentarer: