tisdag 10 maj 2016

Nytt smink från Nordicfeel och cocopanda.se

Hej alla solstrålar!
Förra Onsdagen fick jag ett ryck och kände att jag behövde lite nytt fräscht smink till både bal och student! Jag vill ju självklart känna mig som askungen på min bal och därför måste jag ha smink som håller och passar perfekt på mig! Jag har beställt lite olika produkter och priserna var så sjukt bra så för dessa 11 produkter så betalade jag endast 699:- inklusive frakten (som visserligen var gratis)

Det här nedan är det jag beställde från Nordicfeel.se! Måste säga att jag är sjukt imponerad över hur snabbt och smidigt det var! Kommer definitivt handla där igen!
Jag beställde bland annat en Pro fix settingspray från Makeup Revolution som kostade 85:-
En Superstay better skin foundation från Maybelline i färgen 10 ivory som kostade 125:-
En Eye shadow base från NYX i färgen 02 kostade 85:-
Sist men inte minst en Vivid Baked Highlighter från Makeup revolution i färgen Golden Lights som kostade 65:- 



 Så fin highlighter, perfekt för nu i sommar! Då jag tog den här bilden igår kväll så blev ljuset mer gult, egentligen är highlightern mer åt det gräddvita hållet med ett inslag av guld!


Och det här är det jag beställde ifrån cocopanda.se
Två Butter gloss från NYX i färgerna Tiramisu och Créme brulee de kostade 60:-/st
En läpp penna från NYX i färgen Nude pink/Rose Diaphane som kostade 63:-
En Foundation primer fx från Beauty Uk som kostade 62:-
En Full coverage concealer från NYX i färgen Fair/Clair Som kostade 76:-
Lash Sensational mascara från Maybelline som kostade 71:-
Sist en Mega liner från Wet N Wild i färgen Black som kostade 47:-
Här har vi läpp färgerna! Först åt vänster har vi läppennan sedan kommer Créme brulee och sist är Tiramisu
Valde även att visa hur concealern ser ut i färgen på huden! Som jag nämnde är det här färgen fair! 

Det här var precis vad jag behövde för att klara mig igenom student och bal. Som student är jag överlycklig att det var så pass bra priser på allt!  Tack nordicfeel och Cocopanda för snabb leverans och bra priser, Kommer definitivt köpa mer smink från er! :) 

Inga kommentarer: