måndag 9 maj 2016

SOMATOX TEA [ Weight loss tea] 14 DAY Skinnytox

Jag har beställt hem ett detox te för att bli lite snygg nu inför balen och studenten. Jag har så fruktansvärt svårt att komma in i rutiner och träning har aldrig varit en del utav den. Jag försöker och försöker men lyckas inge vidare.. så jag kände att jag behöver en spark i baken så det här teet kanske kan vara lösningen?

Jag fick hem det idag och från och med imorgon ska jag köra på en ordentlig teatox cleanse! Det kommer pågå i 14 dagar och jag kommer hålla er uppdaterade hur det går, om jag ser någon skillnad osv. Jag har tagit förebilder men om det inte blir så stor skillnad kommer de kanske inte komma upp på bloggen.

Genom det här teet ska man bli av med överflödig vätska man har i kroppen och man ska rensa ur all skit som fastnat där inne under alla dessa år! Man får även mer energi utav teet och jag har läst att kvällsteet (man ska ta varannan dag) är lugnande. Man stärker kroppen och man ökar sin ämnesomsättning.

Jag beställde det här från Weightworld.se och det skickades från England. Tog mig ungefär en vecka att få det till min brevlåda och jag kommer köra igång redan imorgon så är jag klar ungefär 2 dagar innan min bal! :) Blir perfa!!

Jag kommer som jag nämnde tidigare att dela med mig av min upplevelse och om ni är nyfikna så är det bara att fråga så ska jag göra mitt bästa för att svara!

Imorgon finns det ingen återvändo då kör vi!!

Inga kommentarer: